the place behind darkness and light
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
the place behind darkness and light

dette er et privat forum som du skal bruge tilladese for at spille på
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 De gamle ruiner

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 3:08 pm

Zagon Milede usynligt et lile tilfrids smil og strøg det lange hvide hår om bag øret og åbnede øjne på "Hvorfor stak af fra deres bryllop?" spurgte spurgte han med en kølig stemme og lod et roligt blik vle på hende
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 3:15 pm

"jeg ønsked eikke at gifte mig med en der ikke elskede mig som jeg ej heller elsker uheldigvis er jeg nød til det" hun sukkede igen og kikkede ned hendes hånbd begyndte nærvøst at lege med en flis af kjolen
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 3:22 pm

"Nød til det fordi du er orakel?" spurgte han med en meget svagtone af nysgerrighed som næsten ikke var tydelig med mindre man søgte efter den under den ellers kolde og hårde sten maske
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 3:26 pm

"nej fordi jeg er princesse og han er den øverste i kirken" hun sukkede igen det var snart ved at blive en vane "og ja det at jeg er orakkel tæller ogs¨å en smugle med
"
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 3:30 pm

han kikkede på hende med et roligt blik og folede sine arme over kors igen "Bare rolig det er miig ligyldigt hvad status du er i dit samfund" Sgade han koldt og knækkede med nakken
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 3:35 pm

"det er jeg glafd for jeg hader alle de bukkende og skrabbende tjener de går mig på nerverne" hun smielde igen sit lyse smil
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 3:37 pm

"Tag du det helt roligt det er nu langt under min værdighed at bukke for en kvinde" sgade hun med en lille latter på læben og et koldt smil ja det var langt under han værdighed
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 3:38 pm

"der er s¨å noget jeg ikke forstår er du ikke sortelver i jeres samfund er det da kvinderne der har mageten så vidst jeg har forstået"
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 3:44 pm

Et smille smil vidste sig på læben da det var tydeligt for ham at hun havde ingen ide om hvem det bestemte i dette samfund "Jov" sagde han kort med en latter gemt i ordet
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 3:56 pm

"så forstår jeg intet vil de venlist forklare det for mig" hun så forviret påham,
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 3:58 pm

han smilede tilpas da det var ham tilfridsstillende at hun ikke vidste noget dette samfund af sortelvere "Vi har ingen kvinde til at lede mit samfund men en mad det gør dog stadig ikke at mændne ikke skal bukke for kvinderne" sagde han roligt og kunne ikke andet end at smile tiilfrids
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 4:01 pm

"hvordaner han så lige som dem de rlkeder mit augant og højrøvet?
2 hun smiklede blidt og kærligt til ham
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptySøn Mar 23, 2008 4:03 pm

Ulfo skrev:
"hvordaner han så lige som dem de rlkeder mit augant og højrøvet?
2 hun smiklede blidt og kærligt til ham
okay det gav ingen mening kan du lige rette det for jeg fatter hat!
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyMan Mar 31, 2008 8:19 pm

"hvordan er han så lige som dem de ander højtstående i mit lanf augant og højrøvet?
" hun smilede blidt og kærligt til ham
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyMan Mar 31, 2008 11:05 pm

"hmm nej nok mere kold og føelseløs men det må du jo selv vudere.." sagde han med et skjult smil på læben da det tydeligvis havede ingen idee om hvem han var
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyTors Apr 24, 2008 9:26 am

"det vil jeg så gøre når jeg bliver præsentert for ham men hvis han minder bare det mindste om dem må i være et meget lykkeligt folk" hun rejste sig og tog et par lette og elegante dansetrin og snurede så huritgt rund mens kjolen lagede sig i smukke folder om hendes krop
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyOns Apr 30, 2008 10:32 pm

"Lykkelig? det ved jeg ikke da jeg sjældent om gås mit folk da jeg intet fred kan få og spicelt ikke nr det gælder kvinderne" sagde han med en dyster mine og lod igen hovdet vile og lukkede øjne som hvs han havde tænkt sig at sove siddene
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyTirs Maj 06, 2008 6:26 pm

hun stoppe brat sin sving tur "dit folk er det dig der er kongen?" det var nermer en konstatering end et spørgsmål choket stod maglet i hendes ansigt men der var også nysgerighed blannedet ind i det
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyTirs Maj 13, 2008 9:30 am

Han rejste sig op og smilte og to blidt fat i Valantha's ene hånd og snorede hende rundt en gang for at træke hende tæt ind til sig så hendes ryk lå op af hans brystkasse hvorefter han hviskede hende blidt i øret "det er ganske korrek min frøken" han smilede og strøg en finger langsomt ned af hendes kind og lod den fortsætte ned hans hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyTirs Maj 13, 2008 9:46 am

val mærkede en svag vibration af nydelse strømme igennem sin krop hendes ben føltes med et svage og gele aktige dette var første gang hun for alvor havede nærkontakt med en mand og det skræmte hende lidt det var jo ulovligt for noget urent at røre ved hende på den anden side var han jo konge så det kunne jo ikke være helt galt "men hvorfor sagde de ikke det før my lord så kunne jeg behanle dem ned den respekt de fortjener" hendes stemme var rolig og man skulle lytte meget godt efter for bare at få den midste fornemmelse af hvad hun følte
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyTirs Maj 13, 2008 9:53 am

han smilede svagt "fordi selv en konge kan blive træt at sin tittel tiltider" hviskede han blidt til hende og strøg langsomt hendes hår over på en skulder og kyssede hende blidt i nakkenog lagde en hånd om hendes liv og havde stadig ikke gevet slip på hendes håndled
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyTirs Maj 13, 2008 10:00 am

et forviret blik gled over hendes øjne og hendes usikekrhed stålede nu ud af hende hans kys skræmte hende hun lavede et halvhjertet forsøg på at få sit håndled fri "my lord de kan ikke.... jeg... jeg er jo fra en anden æt... jeg er vores folk orakel det er forbudt ved lov at røre ved mig"
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyTirs Maj 13, 2008 10:06 am

"Jeres love er ikke gældne i mit land" sagde han roligt og kyssede hende igen i nakken "Men Hvis Frøknen ønsker det vil jeg give slip" sagde han og kyssede hende blid i nakken igen og nappede forsigtigt i hende
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyTirs Maj 13, 2008 10:25 am

"det... var ikke det jeg mente... jeg.. de forvire mig bare jeg mener jeg kender dem jo ikke engang" hun blev ståedende uden at gøre nogle synlig form for modstand
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 EmptyTirs Maj 13, 2008 10:30 am

han svarede hende ikke men gav rolig slip i hende og smilede lidt og strøg hedne blidt i nakken og blev stående bag hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





De gamle ruiner - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
De gamle ruiner
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
the place behind darkness and light :: grå riget :: ruinerne af videns by-
Gå til: