the place behind darkness and light
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
the place behind darkness and light

dette er et privat forum som du skal bruge tilladese for at spille på
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 De gamle ruiner

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 4 EmptyTirs Maj 13, 2008 10:32 am

hun vendte sig om og så på ham de forvede følser hun bar under sit hjerte lyste ud af hendes øjne en blaning immelm den statende fasination af ham og følsen af at skulle være loial for sit folk
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 4 EmptyTirs Maj 13, 2008 10:36 am

han smilte blidt af hende og strøg hende på kinden og vendte sig om enu en kvinde i splid mellem sit hjerte og sin fornuft
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 4 EmptyTirs Maj 13, 2008 10:49 am

hun sukkede og satte sig ned og ligede med et en der ikke kunne klare mere den blå krystal om hendes hals lyste nu medet et neget blegt skær næsten dødt hun så på den hun vidste at hvis den engang mistede sit lys ville hun dø et svagt smil løb over hendes mund det ville være en befrielse hun så op på ham med etundrene blik hvis hun bare vidste hvad han følte ville det gøre det hele meget nemmer
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 4 EmptyTirs Maj 13, 2008 2:10 pm

Han kikkede på hende og gik over og satte sig på knæ foran hende og lagde en finger under hendes hage og løftede hendes ansigt op så han kunne se hende bedre og efter at have studeret hende i et øjeblik strøg han en fingeren ned af hendes kind og smilte til hende "Du er køn selv om du er trist men et smil er dit smukke ansigt mere værdig" sagde han venligt
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 4 EmptyTirs Maj 13, 2008 11:21 pm

hun smielde svag men det forsvat da huritgt igen "men som tingende ser ud for tiden er der intet at smile af med mindre du kan give mig en god grund jeg har sviget mit folk forrådt mit land og sider nu hos vores ærke fjendes konge i en af deres kjoler nej smil er der ingen grund til"
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 4 EmptyOns Maj 14, 2008 12:05 am

"hm' du er nu også kær når du er vred" konstanterede han "Ja jeg ved jeg ikke tager tingene seriøst men hvis alle i verden tog tingene alvorlif altid ville verden være trist2 sagde han som hvis han kendte hendes svar "Jeg havde nu ikke regnet med at du ville tage tingene så tungt" sagde han roligt og gik ind i e andet rum og hentede en flaske med sakke og 2 glas i tilfælde af at hun ville ha og satte sig i skræder stilling på gulvet og hældte op i de to glas så ham kunne se at saken var varm hvor efter at han tog de ne glad og drak lid af det
Tilbage til toppen Go down
Ulfo
Admin
Ulfo


Antal indlæg : 44
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 33
Geografisk sted : ølstykke

De gamle ruiner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 4 EmptyOns Maj 14, 2008 12:54 am

val sukkede og tog saken og bunede den "glæde nårnår efter imorgen har jeg intet sted at tage hen og kun mig selv som selvskab ellers kan kan tage tilbage og blive gift og voldtaget på tempel alteret ellers tak jeg har det sku lige så godt"
Tilbage til toppen Go down
https://the-place-behind-dar.danskforum.net
Weo

Weo


Antal indlæg : 43
Tilmeldt : 28/02/08
Alder : 30
Geografisk sted : Pas..-.-*

De gamle ruiner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 4 EmptyOns Maj 14, 2008 7:43 pm

Han kikkede på hende og hældte noget mere sake i hendes glas da det var tydeligt at han havde brugfor det og drak sin sake "Så må du blive hos til du finder et sted at være" sagde han roligt og hældte et glas sake mere op til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





De gamle ruiner - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: De gamle ruiner   De gamle ruiner - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
De gamle ruiner
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
the place behind darkness and light :: grå riget :: ruinerne af videns by-
Gå til: